Доставка

По Україні здійснюється:

- перевізниками «Нова Пошта», «Укрпошта», «Делівері» – згідно тарифів компанії.

Прийом товару

При отриманні, не нехтуйте перевіркою придбаного товару і уважно:

  • огляньте зовнішній вигляд на предмет відповідності привезеного товару замовленому і відсутності пошкоджень
  • перевірте комплектацію 

 

Перевірку рекомендується здійснювати, розкриваючи упаковку всіх елементів, а також наявність комплектуючої фурнітури. З метою виявлення видимих дефектів (подряпин, відколів, ум'ятин).

 

Увага!

Пам'ятайте, що після того як ви поставили підпис на бланку прийому (чека, накладної), претензії до зовнішнього вигляду виробу і комплектації не приймаються і позбавляють Покупця права в подальшому на них посилатися. Тому будьте уважні, особливо якщо збираєтеся провести складання самостійно.

Важливо зберігати маркування (етикетки) на зворотному боці виробів і упаковці.

 

РЕКЛАМАЦІЯ

Прийом рекламацій, проводиться ВИКЛЮЧНО по електронній пошті в письмовому вигляді, адреса електронної пошти: meblilove.ua@gmail.com  Протягом 3 робочих днів з моменту отримання листа з Вами зв'яжеться менеджер по роботі з рекламаціями.

Для того, щоб ми усунули всі недоліки згідно з Вашою претензією, Вам необхідно відправити на нашу електронну пошту наступну інформацію:

  • Ваше ПІБ
  • контактний номер телефону
  • найменування товару по рекламації
  • опис проблеми (поломка, недокомплект і т.д.)
  • в лист вкласти наступний перелік документів:

 

1. У разі пошкодженого товару:

  • Фото маркуваннь, які знаходяться на упаковці товару (на самому виробі)
  • Фото виробу
  • Фото пошкодженої деталі
  • Копію чека (накладної)

 

2. У разі некомплектного товару :

  • Фото маркуваннь, які знаходяться на упаковці товару (на самому виробі)
  • Фото всіх комплектуючих виробу
  • Копію чека (накладної)

 

3. У разі доставки неправильного товару:

  • Фото привезеного товару і фото маркування на коробці.
  • Копію чека (накладної)

 

ПОВЕРНЕННЯ ТОВАРУ

Споживач має право відмовитися від товару в будь-який час до його передачі, а після передачі товару - протягом 14 календарних днів. Повернення товару належної якості можливий у випадку, якщо збережено його товарний вигляд, споживчі властивості, товар не був зібраний, упакований в заводську коробку, а також документ, що підтверджує факт і умови покупки зазначеного товару. Споживач не має права відмовитися від товару належної якості, що має індивідуально-визначені властивості, або був виготовлений на замовлення (про виготовленні продукції на замовлення Продавець повідомляє Спожива в момент підтвердження замовлення. Згодою на виготовлення продукції на замовлення є оплата мінімум 20% вартості такого товару), або був імпортований під замовлення з іншої країни по індивідуальному замовленню споживача. При відмові Споживача від товару Продавець повинен повернути йому грошову суму, сплачену Споживачем, за винятком витрат Продавця на доставку і складання повернутого товару, не пізніше ніж через десять днів з дня пред'явлення споживачем відповідної вимоги.