По Україні здійснюється:
- перевізниками «Нова Пошта», «Делівері» – згідно тарифів компанії.
Прийом товару
При отриманні, не нехтуйте перевіркою придбаного товару і уважно:
Перевірку рекомендується здійснювати, розкриваючи упаковку всіх елементів, а також наявність комплектуючої фурнітури. З метою виявлення видимих дефектів (подряпин, відколів, ум'ятин).
Увага!
Пам'ятайте, що після того як ви поставили підпис на бланку прийому (чека, накладної), претензії до зовнішнього вигляду виробу і комплектації не приймаються і позбавляють Покупця права в подальшому на них посилатися. Тому будьте уважні, особливо якщо збираєтеся провести складання самостійно.
Важливо зберігати маркування (етикетки) на зворотному боці виробів і упаковці.
РЕКЛАМАЦІЯ
Прийом рекламацій, проводиться ВИКЛЮЧНО по електронній пошті в письмовому вигляді, адреса електронної пошти: meblilove.ua@gmail.com Протягом 3 робочих днів з моменту отримання листа з Вами зв'яжеться менеджер по роботі з рекламаціями.
Для того, щоб ми усунули всі недоліки згідно з Вашою претензією, Вам необхідно відправити на нашу електронну пошту наступну інформацію:
1. У разі пошкодженого товару:
2. У разі некомплектного товару :
3. У разі доставки неправильного товару:
ПОВЕРНЕННЯ ТОВАРУ
Споживач має право відмовитися від товару в будь-який час до його передачі, а після передачі товару - протягом 14 календарних днів. Повернення товару належної якості можливий у випадку, якщо збережено його товарний вигляд, споживчі властивості, товар не був зібраний, упакований в заводську коробку, а також документ, що підтверджує факт і умови покупки зазначеного товару. Споживач не має права відмовитися від товару належної якості, що має індивідуально-визначені властивості, або був виготовлений на замовлення (про виготовленні продукції на замовлення Продавець повідомляє Спожива в момент підтвердження замовлення. Згодою на виготовлення продукції на замовлення є оплата мінімум 20% вартості такого товару), або був імпортований під замовлення з іншої країни по індивідуальному замовленню споживача. При відмові Споживача від товару Продавець повинен повернути йому грошову суму, сплачену Споживачем, за винятком витрат Продавця на доставку і складання повернутого товару, не пізніше ніж через десять днів з дня пред'явлення споживачем відповідної вимоги.